Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Onsdag!!

Av Eden Abraham - 29 maj 2013 16:04

Tjena!! Idag har jag inte gjort så mkt men kommer göra väldigt mkt!! haha!! Men så klart hade jag skola men jag orkar inte prata om det så mkt för det tar väldigt långt tid och jag blir trött och det blir en lång text!! Just nu så sitter jag och bloggar och chattar me vänner på FaceBook! Idag har jag tränning (fotboll) men jag vet inte om ja ska ditt för när det börjar så ska min lillebrosas klass ha grill-fest! och om inte ni visste så älskar jag att grilla men jag älskar också att spela fotboll så jag vet inte på vilket jag ska gå på!! vi så se va jag väljer!! kanske kommer upp ett inlägg lite senare vet ej vet inte heller om jag kommer göra en video!! men aa..vi få se vad det b





kram Eden!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eden Abraham - 20 juni 2013 08:51

kommer inte på ngn bra rubrik!   TJENA!   JA JAG vet att jag både inte gjort videos och uppdateringar på bloggen är att ni vet ju att jag och min kompis ska åka på en liten semester tillsammamans men jag kommer att kunna blogga medans jag är ...

Av Eden Abraham - 18 juni 2013 17:19

de blir en CBC IMORGON ist men de kanske inte heller blir imorgon för då ska jag packa men de kommer iaf en CbC ngn i veckan ...

Av Eden Abraham - 18 juni 2013 16:46

hej sorry för rubril visste inte va ja skulle ha så! Idag så har jag hela dagen varit på Mammas jobb hon jobbar på en kyrka och aa...de var lite tråkigt och så men vi åt fika och sånt men nu snart så ska jag åka och köpa Marshomelows (stav) min plånb...

Av Eden Abraham - 17 juni 2013 14:35

Blev ingen umelagun!   men blir stan istället för det börja regna och åska och lite blixt så man kan ju inte BADA I ETT UTE BAD DÅ! men blir stan istället kanske blir en liten haul men vet inte men iaf så aa...de här blir min 2:andra blogg inlägg und...

Av Eden Abraham - 17 juni 2013 10:38

 Jaow idag så är det Måndag! Och jag ska typ inte göra så mkt jag såka till UMELAGUN YEY    aa..och ni som undrar va umelgaun är de är ett ute bad på sommaren och ja där kan man bada sola och sånnt och ni vet ju att jag älska att sola oc bada så aaa....

Presentation

LifeByBeauty

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är bäst bloggare och Vloggare?
 Misslisibell
 Linn AHLBORG
 Kajsasbeauty

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards